OGŁOSZENIE
Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu ogłasza konkurs na stanowisko pracy:
REFERENT
w Powiatowym Zarządzie Dróg w Żywcu, ul. Leśnianka 102a, 34-300 Żywiec
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 poz. 530 t.j.) dla stanowisk urzędniczych:
- jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2,3 ustawy
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- cieszy się nieposzlakowana opinią
- posiada prawo jazdy kat „B”
- posiada wykształcenie średnie
- posiada minimum 12 m-cy stażu pracy
- dobra znajomość:
- ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jedn. Dz. U. 1985 Nr 14 poz. 60)
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jedn. Dz. U. 1998 Nr 91 poz. 578)
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. 1960 Nr 30 poz. 168)
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 1994 Nr 89 poz. 414)
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
- wysoki poziom umiejętności obsługi komputera, w tym programów pakietu MS Office i aplikacji internetowych
- znajomość zasad zabezpieczeń infrastruktury informatycznej i baz danych
- dyspozycyjność
- umiejętność planowania i organizacji pracy
- umiejętność samodzielnego działania, w tym pod presją czasu
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
- otwartość i gotowość na zmiany
- pożądane cechy osobowości: odpowiedzialność, postawa etyczna, dokładność, sumienność, punktualność
3. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- Organizacja i prowadzenie postępowań z zakresu zamówień publicznych
- Zapewnienie przestrzegania zasad wynikających z ustawy – Prawo Zamówień Publicznych
- Sporządzenie rocznego sprawozdania udzielonych zamówień na podstawie ustawy – Prawo Zamówień Publicznych
- Prowadzenie spraw związanych z zatrzymywaniem i zwalnianiem kaucji gwarancyjnych
- Przygotowywanie treści porozumień dla gmin na zimowe utrzymanie dróg powiatowych
- Przygotowywanie zleceń zgodnie z regulaminem
- Rozpatrywanie zgłoszeń o nieprawidłowości (dot. sygnalistów)
4. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin, praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Żywcu w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2024 wynosił poniżej 6%,
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny
- Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (w załączeniu)
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych. Braku prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko: mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów oraz za przestępstwo skarbowe (w załączeniu)
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii „B” (w załączeniu)
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie
- Kserokopie świadectw pracy
Dokumenty od pkt 1 do pkt 4 powinny być własnoręcznie podpisane.
Wybór kandydatów będzie składał się z dwóch etapów.
Pierwszy etap będzie polegał na sprawdzeniu podanych w ogłoszeniu wymagań formalnych. Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikują się do drugiego etapu rekrutacji.
Drugi etap będzie polegał na przeprowadzeniu testu oraz rozmowy kwalifikacyjnej. Zakres testu i rozmowy będzie obejmował akty prawne i tematykę wskazaną w punkcie 1. Informacja o terminie testu i rozmowy zostanie przekazana kandydatom we wskazany przez nich sposób.
Test oraz rozmowa zostaną przeprowadzone w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu, ul. Leśnianka 102a, 34-300 Żywiec.
Wyniki poszczególnych etapów rekrutacji zostaną opublikowane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu (https://www.ebip.org.pl/pzd_zywiec/) oraz tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zarządzie Dróg w
Żywcu.
Komplet wymaganych dokumentów należy złożyć W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu, ul. Leśnianka 102a, (I piętro) lub przesłać pocztą na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Żywcu, ul. Leśnianka 102a, 34-300 Żywiec, do dnia 16.12.2024 r. (w przypadku przesłania pocztą liczy się data wypływu do PZD) z dopiskiem:
„KONKURS NA STANOWISKO: REFERENT”
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0-33) 862-05-72 lub 73, wew. 175 codziennie w dni robocze w godzinach od 6:45 do 14:45.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu https://www.ebip.org.pl/pzd_zywiec/ oraz tablicy ogłoszeń Powiat